CO POUŽÍVÁM, KDYŽ CHCI RYCHLÝ MAKE-UP

sobota, července 23, 2016

Velmi často zažívám rána, kdy zaspím, a nebo vylézám z postele až po půl hodině od posledního budíku. Jsem člověk, který nenávidí vstávání nejvíc na světě, tudíž mě skutečnost, že prostě vstát musím, dokáže pěkně naštvat. Také mám dny, kdy na líčení zkrátka nemám náladu. V takových případech jdu buď úplně bez make-upu, a nebo využiji mého rychlého líčení, o kterém je dnešní článek. 

Produkty na rychlý make-up

Vždy začínám obličejem. Po vyčištění pleti a nanesení hydratačního krému použiji pouze korektory (Catrice Camouflage Cream na veškeré nedokonalosti a Liquid Camouflage na kruhy pod očima) a pudr (Stay Matte od Rimmelu), což jsou produkty, bez nichž bych se neobešla. Když mám trochu víc času, pleť i rychle vykonturuji pod lícními kostmi pomocí bronzeru (Bahama Mama od theBalm) a případně aplikuji i svou staroučkou tvářenku od značky MUA, kterou zatím žádná jiná nepřekonala. Hned poté si upravím obočí. Vždy ho lehce vyplním tužkou na obočí od Essence, která mi moc vyhovuje, i když bych potřebovala o trochu tmavší odstín. Po použití tužky ho ještě dovykreslím očními stíny z mé staré paletky z H&M, k čemuž používám kombinaci matných stínů v tmavě hnědé a černé barvě. Potom se přesouvám na oči. Většinou nepoužívám stíny, protože s těmi se hrozně piplám, ale pokud nějaké použít chci, udělám to úplně jednoduše. Na oční víčko nanesu pouze rozjasňovač (Mary-Lou od theBalm), který oči opticky zvětší a probudí, a do záhybu dám bronzer, se kterým jsem konturovala. Miluji to. Rozjasňovač nanesu i na klasická místa: nad lícní kosti, pod obočí a do vnitřních koutků očí. Pokud chci rychlý, jednoduchý make-up, rozhodně nepoužívám linky! S těmi jsem totiž schopná strávit přes 20 minut, což se v tomto případě rozhodně nehodí. Navíc se u nich dokážu pořádně vytočit, protože jen málokdy se mi povedou obě linky napoprvé. Když už chci oko zvýraznit, udělám lehoučké linky černým očním stínem z již zmiňované paletky. Takové linky nejsou zdaleka tak obtížné, takže jich využívám opravdu často. A nesmím zapomenout ani na řasenku (Avon Luxe Glamorous Lash, Douglas Boom Eyes). Tu nevynechávám ve svých líčících dnech nikdy, je to pro mě snad nejdůležitější produkt. Nakonec aplikuji balzám na rty (EOS Summer Fruit) a máme hotovo! Rtěnky či lesky používám jenom výjimečně.

Mary-Lou Manizer the Balm, tvářenka MUA

Catrice Camouflage Cream, Catrice Liquid Camouflage

Douglas Boom Eyes, Avon Luxe Glamorous Lash Mascara

Rimmel Stay Matte

EOS Summer Fruit, Bahama Mama the Balm

H&M paletka očních stínů

Jaké produkty používáte vy,  když chcete rychlý make-up?

6 KOMENTÁŘŮ

  1. Rychlý make-up dělám na brigádu. U mě to vypadá tak, že si dám jen korektor, pudr, dokreslím obočí a dám si řasenku :D

    #MUJDUVOD

    OdpovědětVymazat
  2. Také nesnáším ranní vstávání, tudíž takovéhle rychlé líčení se u mě koná snad pokaždé, když se potřebuju nalíčit hned ráno :D Používám většinou jen korektor, pudr, stíny a řasenku :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Když chci fakt rychlý makeup stačí mi tužka na obočí, řasenka a linky + něco na rty a můžu jít :)

    OdpovědětVymazat
  4. Momentálne u mňa vyhráva Cushion foundation od L´oréal a riasenka. Hotová som do 5-10 minút

    OdpovědětVymazat
  5. Niekedy ani ja nemám náladu na nejaké zdĺhavé líčenie, vtedy si len rýchlo dám make-up, upravím obočie a to je všetko. Riasenku som teraz veľmi nepoužívala, pretože sa mala dosť podráždené oči, ale už som si vyhliadla jednu, ktorú by som chcela určite vyskúšať!
    Caroline ~ Giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Ten The balm rozjasňovač bych si ráda pořídila, ale nejsem si jistá, zda bych ho vypotřebovala, když je tak velký a já rozjasňovače používám málo :) jinak Catrice pecka :))

    Style Solution fashion blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!

PRAVIDELNÍ ČTENÁŘI

NAPIŠ MI

Název

E-mail *

Vzkaz *

FACEBOOK

Subscribe