MŮJ DENNÍ KRÉM | SKIN BLOSSOM VÝŽIVNÝ A HYDRATAČNÍ PLEŤOVÝ KRÉM

úterý, srpna 16, 2016


Krásný den, čtenářky!
Dnes bych vám ráda předvedla krém, který používám už nějaký ten týden úplně každé ráno. Denních krémů jsem vyzkoušela poměrně hodně, ale většinu jsem po nějakém čase používat přestala. Buď se mi po nich začaly dělat pupínky, ucpávat póry, více se mi mastila pleť a nebo nedostatečně hydratoval. Požadavky mám, řekla bych, dost náročné, a proto je pro mě velmi těžké sehnat perfektní krém. Pak se mi do rukou dostal Výživný a hydratační pleťový krém britské značky Skin Blossom, za který děkuji Míše z e-shopu Krásná každý den, tak si pojďte přečíst, jak u mě tento přírodní produkt obstál!

Skin Blossom Výživný a hydratační krém, Krásná každý den

Jak už má krém v názvu, měl by být výživný a hydratační. O hydrataci se stará jojobový olej, který tento výrobek obsahuje, a kromě tohoto oleje v něm můžete najít také bambucké máslo dodávající pleti minerály a vitamíny A, B, C, D, E a F chránící pleť.  Krém by měl mít zmatňující účinek a je ideální především pro normální, smíšenou a mastnou pleť. Může se používat i jako podklad pod make-up nebo tónovací krém.

Skin Blossom Výživný a hydratační krém, Krásná každý den

Skin Blossom Výživný a hydratační krém, Krásná každý den

Nejprve bych se zaměřila na balení. Jeho samotný vzhled se mi moc líbí. Je krásný, jednoduchý, má zajímavou barvu, ale přijde mi trochu nepraktické nalepení informací o produktu na papírku. Mám raději, když je text natištěný/vyrytý/cokoli rovnou na obalu bez šance, že by se jakkoli smyl, či odrbal. Naštěstí se dá bez problému sloupnout, takže jsem ho již sundala. Zato s dávkováním pomocí pumpičky jsem naprosto spokojená, to je pro mě opravdu ideální! Veškeré krémy mám nejraději právě s tímto dávkováním, protože je to nejhygieničtější. Navíc mi přijde, že je to i mnohem šikovnější na nabrání ideálního množství krému. Nikdy se mi s touto pumpičkou nestalo, abych si vymáčkla moc velké množství. 

Skin Blossom Výživný a hydratační krém, Krásná každý den

Krém je neskutečně lehoučký a jemný a hlavně dokonale voní! Do té vůně jsem se na první přičichnutí zamilovala. Dále musím pochválit snadné roztírání a rychlé vsakování. Pleť mám lehce lepkavou pouze minutku, ale hned poté je nádherně hebká, vyživená a bez mastného pocitu. I na jeho hydratací si nemůžu stěžovat, dokonce se mi na pleti již vůbec neobjevují šupinky kvůli suché kůži. Co se týče zmatňujícího účinku, z toho nejsem nijak odvázaná, upřímně jsem čekala něco víc. Je sice pravda, že se vůbec nelesknu, ale matnou pleť si představuji ještě trochu jinak. Ale mám radost, že se mi netvoří žádné pupínky ani neucpávají póry, s čímž jsem mívala u hodně krémů problémy. 

Skin Blossom Výživný a hydratační krém, Krásná každý den

Z tohoto produktu jsem tedy vážně nadšená. Až na zmatňující účinek, který jsem si představovala trochu jinak, splnil všechna má očekávání, vyhovuje mi ve všech směrech. S radostí ho mohu nazvat nejlepším denním pleťovým krémem, který jsem kdy používala! Moc doporučuji! Sehnat ho můžete například tady za 299 Kč. ♥

Skin Blossom Výživný a hydratační krém, Krásná každý den

Skin Blossom Výživný a hydratační krém, Krásná každý den

Slyšeli jste již o značce Skin Blossom? Máte zkušenost s tímto krémem nebo jiným produktem?

12 KOMENTÁŘŮ

  1. To zní docela dobře, mě velmi brzy dojde můj denní krém a potřebuji tedy nějakou náhradu, takže docela uvažuji o tomto (po přečten tvého článku). Moc fajn recenze. ;)
    Andrea Mokrejšová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že budeš případně spokojená stejně jako já! :) Děkuju. ♥

      Vymazat
  2. Ešte som myslím o ňom nepočula ale vyzerá dosť dobre:)

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovědětVymazat
  3. Dávkování pomocí pumpičky je skvělý, vůbec jsem nevěděla, že se dají sehnat i denní krémy s pumpičkou :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, přijde mi rozhodně nejpraktičtější a je škoda, že to není až tak časté. :)

      Vymazat
  4. Skin Blossom je úžasná značka! Mám od nich šampón aj telové mlieko ʕ•͡ᴥ•ʔ

    ♡ * Ako využiť ricínový olej? * ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně souhlasím! Sice je tohle můj první produkt, ale mám v plánu vyzkoušet i nějaké další. Zrovna to tělové mléko musí být určitě super! ♥

      Vymazat
  5. Značku neznám, ale po přečtení článku mám pocit, že tento krém potřebuji :)

    Ryor | Pleťový krém, Sérum na rozšířené póry

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy potřebuješ! Pokud ti bude vyhovovat tak jako mně, budeš ho milovat! ♥

      Vymazat
  6. O tejto značke počujem prvý krát :) ale určite stojí za to ju skúsiť, pretože mávam dosť mastnú pleť a krémy z Dm mi moc nevyhovujú :)
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za vyzkoušení stojí rozhodně! Podle mě je to skvělá značka, takže i já chci určitě zkusit další produkty. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!

PRAVIDELNÍ ČTENÁŘI

NAPIŠ MI

Název

E-mail *

Vzkaz *

FACEBOOK

Subscribe