PRODUKT MĚSÍCE: SOAPHORIA CHILLOPHORIA MASKA&ČISTIČ | ZÁŘÍ 2016

čtvrtek, října 27, 2016

Na začátku září se ke mně díky Míše z Krásná Každý Den dostal další produkt od Soaphoria. Tentokrát se jedná o Chillophoria, což je maska a čistič pleti zároveň. Hned od prvního vyzkoušení jsem věděla, že to bude můj nejoblíbenější produkt měsíce, a tak se i stalo. Dokonce bych ho nazvala produktem století, protože jsem z něj vážně ohromená!

SOAPHORIA CHILLOPHORIA maska&čistič

Chillophoria je směs na hloubkové čištění obličeje i těla (záda). Obsahuje samé báječné složky jako například bílý a zelený jíl, které spolu s bylinnými extrakty čistí póry, prášek Adzuki vstřebávající mastnotu a odstraňující veškerou nečistotu z pleti a mátu peprnou a kadeřavou, čajovník a kafr, jež spolu s olejem z měsíčku lékařského a jojobového oleje pomohou problematické a smíšené pleti se sklonem k akné.  Může se používat buď jako maska 1-2x týdně nebo každý den jako čistící krém. Chillophoria je vhodná na všechny typy pleti (až na pleť citlivou na mátu peprnou a kadeřavou), ale nejideálnější je zejména na problematickou a smíšenou pleť, na černé tečky a T-zónu. Napomáhá k uzdravení a oživení pleti v pravém slova smyslu.

SOAPHORIA CHILLOPHORIA maska&čistič

Produkt má velmi silnou vůni máty/mentolu doprovázenou lehkým nádechem bylinek, která vás při otevření sklenice vyloženě praští do nosu. Po nanesení na pleť už ji však tolik necítíte. Já mám tuto svěží vůni ráda, takže jsem moc spokojená. Co mě na samotném produktu opravdu zaujalo, je rozhodně barva a konzistence. Popsala bych to jako hodně hutné, mazlavé a lepivé, olivově nazelenalé bahno z nějakých mokřad, ale právě tohle mě ještě víc nalákalo. Na první testování jsem byla natěšená jak malé dítě.

SOAPHORIA CHILLOPHORIA maska&čistič

Práce s produktem je kvůli jeho konzistenci trochu obtížnější. Hůř se nabírá i natírá na pleť, ale neberu to jako mínus, protože se to dá bez nějakých velkých obtíží zvládnout. Ať ho využíváte na jakékoli použití, vždy se nanáší na mokrý obličej (či tělo), protože díky vodě se hmota trochu zjemní, a proto se s ní pak pracuje mnohem lépe. Navíc, když jsem si jednou obličej zapomněla navlhčit a začala nanášet produkt na tvář, trochu to pálilo, takže na to raději fakt myslete. Jako maska se používá tak, že nanesete přiměřené množství hmoty na mokrý obličej, počkáte 15 minut a poté smyjete teplou vodou. Produktu stačí opravdu málo, nemusíte nanášet velkou vrstvu, stačí lehké pokrytí. Maska na pleti velmi příjemně hřeje, což si vždycky užívám - je to pro mě skvělý relax! Pro využití čističe stačí nabrat malé množství směsi a krouživými pohyby čistit mokrý obličej či část těla přibližně půl minuty, poté opět opláchnout vodou. Díky malým kouskům bylinek probíhá při čištění pleti i lehký peeling.

SOAPHORIA CHILLOPHORIA maska&čistič

Vyzkoušela jsem již obě možnosti používání, ale více produkt využívám jako masku, protože si ho nechci vyplýtvat každodenním používáním - chci, aby se mnou vydržel třeba až do data spotřeby! Navíc na čištění pleti mám svého druhého oblíbence, který mi tedy nedávno došel, takže si ho budu muset pořídit znovu - Čistící pěnu na smíšenou pleť. Upřímně si myslím, že dohromady by byly naprosto perfektní, takže se těším, až si pěnu znovu objednám.

A výsledky? No já jsem nadšená! Hned po prvním použití jsem měla pocit, že mám mnohem hezčí pleť. Netuším, jestli to byla náhoda, nebo to byla opravdu zásluha tohoto miláčka, ale už tehdy jsem byla nadšená. S dalším a dalším použitím radost stoupala. Pleť je vždy perfektně vyčištěná, hladká, hebká a svěží, vypadá fakt skvěle! Všimla jsem si i úbytku černých teček a toho, že se mi nevyskytuje skoro žádné akné, a když už, přijde mi, že zmizí rychleji, než před používáním tohoto produktu. Ani k vysušování či pnutí pleti nedochází, ale já stejně hned poté používám krém.

SLOŽENÍ: MONTMORILLONITE, BENTONITE, KAOLINITE, GLYCERINE, CINNAMOMUM CAMPHORA, FORMOSANA OIL, MELALEUCA ALTERNIFOLIA OIL, MENTA PIPERITA, ADZUKI FRUIT, SIMMONDSIA CHINENSIS OIL, CANNABIS SATIVA FRUIT, CALENDULA OFFICINALIS OIL, GLYCERIN

SOAPHORIA CHILLOPHORIA maska&čistič

SOAPHORIA CHILLOPHORIA maska&čistič

SOAPHORIA CHILLOPHORIA maska&čistič

Tak co, zaujala vás Chillophoria? Jestli ano, kupujte (zde)! Pro mě je to naprosto perfektní produkt, kterému bych vytkla maximálně trochu vyšší cenu. Toto 120 ml balení stojí 337 Kč, což je hodně, ale za ty účinky jsem ochotná tuto sumu zaplatit. Tohle rozhodně není mé poslední balení, věřím, že jich bude naopak ještě hodně.

5 KOMENTÁŘŮ

  1. Soaphoria má super všechny produkty a Chillophoria vypadá velmi zajímavě :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ja mám som ešte trochu z takejto masky čističa, ale ja mám herbaphoria a moja teda vyzerá byť o dosť hustejšia ako tvoja. :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!

PRAVIDELNÍ ČTENÁŘI

NAPIŠ MI

Název

E-mail *

Vzkaz *

FACEBOOK

Subscribe