NOVINKY Z MÉHO ŽIVOTA + AKTUÁLNÍ WISHLIST

úterý, února 14, 2017


Myšlenka, že bych mohla po necelých 2 měsících sesmolit další článek, mi prolítla hlavou několikrát, avšak ta chuť stále scházela. Nebudu vám lhát, skutečnost, že jsem poslední týdny nevěnovala blogu ani sekundu, mě trochu mrzela, ale přece jen, stále je to "pouze" můj koníček, do kterého se opravdu nutit nechci. A to je dobře jak pro mě, tak pro vás, jelikož jsem si jistá, že by byl ten odpor ze článků znát.

Za dobu mého lenošení se v mém životě stala opravdu velká spousta událostí, a to naštěstí především pozitivních. Avšak i nějaký ten smutek jsem si prožít musela. Hodně nešťastnou událostí bylo úmrtí našeho pejska chvíli před Vánoci a nějaký čas poté zhoršení zdravotního stavu pejska druhého, který však statečně bojuje a doufám, že tu s námi bude ještě dlouho. No a ani já jsem zdravotních problémů ušetřena nebyla, ale naštěstí se nejedná o nic vážného, doufám. I přes tohle všechno prožívám jedno z nejšťastnějších období v životě. Hodně mi pomohlo to, že jsem se naučila mít konečně ráda, neřeším a netrápím se zbytečnostmi a zároveň se raduji z každé maličkosti. Aktuálně mám většinu dnů dost nabitou, protože dělám autoškolu, chci si trochu zpevnit postavu, takže se snažím opět pravidelně cvičit, připravuji nové články na blog a samozřejmě vkládám nějaký čas i do školy.

V posledních měsících jsem si splnila skoro všechna hmotná přání (o některých jsem se již na blogu zmiňovala, zbytkem se vám snad postupně pochlubím), ale můj wishlist stále prázdnotou netrpí, i když k tomu daleko nemá. Aktuálně obsahuje pouhých 5 položek, které vám teď představím! 



1. ČERNÝ KOŽENÝ KŘIVÁK - Už hrozně dlouho sháním obyčejný černý kožený křivák. Pořídila jsem si hnědý, ale ten se samozřejmě nehodí ke všemu, takže se snažím najít i nějaký v této barvě. Chci úplně jednoduchý, nepřeplácaný, který mi bude perfektně sedět. No, zatím to vypadá na neúspěšný lov.

2. SPODNÍ PRÁDLO CALVIN KLEIN - K Vánocům jsem od přítele dostala sadu kalhotek a podprsenku CK a řeknu vám, od té doby nechci nosit nic jiného! Přísahám, že pohodlnější spodní prádlo jsem nikdy nevlastnila. Nikde mě nic neškrtí, netlačí, neškrábe, všechno drží na svém místě, zkrátka se cítím jako na obláčku. Proto si chci nakoupit ještě pár kousků do zásoby.

3. BODY - Bodyčkám jsem se ještě donedávna se zděšeným výrazem vyhýbala a říkala si: "Jak může někdo tak nepraktickou a rozhodně i nepohodlnou záležitost nosit?" Můj názor se však změnil. Přišla jsem na to, že to vypadá mnohem lépe než obyčejná tílka a líbí se mi představa, že to nebudu muset každou chvíli zastrkávat zpátky do džín. Chození na záchod už je trochu méně praktické, ale co už, aspoň mi to bude slušet, no ne? 😁

4. NIKE HUARACHE - Tyhle boty byly láskou na první pohled. Mám je v hlavě nějaký ten pátek a jsem přesvědčená, že jednou budou moje. Miluji bílé boty, takže si je pořídím rozhodně v této barvě i přesto, že jsem hrozný prase a dlouho bílé nevydrží, haha.

5. PENĚŽENKA - Moje stařičká kráska pomalu odchází, a proto musím hledat s těžkým srdcem náhradu. Už jsem obešla pár obchodů, ale zatím mě žádná nezaujala. Musím si však pospíšit, jelikož mám strach, že se moje aktuální brzy rozpadne.

Co si aktuálně přejete vy? 💖

5 KOMENTÁŘŮ

  1. Doufám, že se pejskovi daří dobře. ♥
    S křivákem musím jenom souhlasit, protože jsem asi před dvěma roky měla podobný a naprosto jsem si ho zamilovala. Nosila jsem ho tak často až jsem ho totálně roztrhala! :D Musím si ho znovu nutně koupit, protože vím, že ho na 100% unosím! ♥♥♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ty botky a peněženka!

    OdpovědětVymazat
  3. These are my wishlist too! I'm obsessed with black one-piece swimwear!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!

PRAVIDELNÍ ČTENÁŘI

NAPIŠ MI

Název

E-mail *

Vzkaz *

FACEBOOK

Subscribe