REXONA MOTIONSENSE

středa, ledna 20, 2016

Před delší dobou se mi povedl vyhrát na blogu Lovely Things balíček tří antiperspirantů z nové řady Rexony. Do doby, než jsem tyto tři antiperspiranty vyzkoušela, jsem všechno od Rexony odsuzovala. Pokaždé, když jsem měla v minulosti antiperspirant této značky, vůbec mi nevoněl a proti pocení nepomáhal, takže jsem si od Rexony nic nepořizovala a když už jsem něco dostala, poslala jsem to většinou dál. Avšak do soutěže jsem se zapojila, protože jsem si řekla, že za tu dobu, co jsem je nepoužívala, se mohlo něco změnit. Hlavně se změnil i jejich celkový vzhled, který teď vypadá mnohem lépe, takže mě lákalo zkusit štěstí.


Z výhry jsem měla radost a těšila jsem se, až je vyzkouším. A víte co? Změnilo se hodně! Tyhle antiperspiranty mi proti pocení opravdu pomáhají!! A to je co říct, protože kromě těch od značky Bourjois mi nepomáhaly žádné. Byla jsem neuvěřitelně mile překvapená, to vám teda řeknu. Skoro celý den se s nimi nepotím a hlavně ze sebe cítím tu vůni! Nastříkám si je ráno a ještě večer jsou cítit. Cool Pink mě tedy vůní neoslovil - vyloženě mi smrdí, ale i přesto jsem ho používala alespoň o víkendech, kdy jsem byla doma, abych ho spotřebovala.  Za to Sensitive voní naprosto dokonale! Do jeho vůně jsem se naprosto zamilovala a tuším, že je to můj nový stálý produkt, protože s tím jsem byla nadmíru spokojená. A Stress Control také nevoní vůbec špatně. Na ten fialový sice nemá, ale také jsem ho používala strašně moc ráda. Takže za mě vážně pecka! Jsem z nich nadšená a rozhodně bych je mohla jenom doporučit!

EDIT: V článku jsem zapomněla dodat, že jedinou jejich nevýhodou je, že dělají bílé skvrny na oblečení, ale není to nic extrémního - alespoň já jsem se s tím nějak "smířila" a tolik to neřeším. Někomu by to však samozřejmě vadit mohlo. 



Používáte antiperspiranty od Rexony? Jak vám vyhovují?  

14 KOMENTÁŘŮ

  1. Já antiperspiranty od Rexony používám nejvíce ze všech značek, ať už spreje, tak ty tuhé mám hodně ráda. Taky je fantastická Rexona Maximum Protection, kterou jsem měla 2x a nejlepší je teda na léto, kdy se člověk hodně potí a ona tomu 100% zabraňuje :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rexony se chystám už nějakou tu dobu pořídit :) Díky tomuto článku vím, po kterých se dívat :)
    La vie est belle

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerajú skvelo! S antiperspirantmi od Rexony nemám žiadnu skúsenosť, no plánujem to zmeniť :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  4. Tieto novinky som ešte nevidela. Ja mám momentálne dve Rexony a som spokojná :) Gratulujem k výre v súťaži :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k výhře. Zajímalo by mě jako funguje ten žlutý, nebudeš dělat někdy recenzi? :)
    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám radši Adidas,protože bohužel stále Rexonu odsuzuji,vždycky mi zanechává bílé fleky,někdy nejdou ani vyprat :/ Ale je to zas hodně individuální :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  7. Rexona ma fajn deodoranty. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som takéto spreje prestala používam nadobro. Vystačím si s prírodnými guličkami pod ruky, a to aj v zime, čomu sa sama divím ♡

    ♡ Roses ♡

    OdpovědětVymazat
  9. Značku rexona mám veľmi rada ! :)tieto dezodoranty vyzerajú super :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  10. Rexonu jsem kdysi moc nemusela, ale od té doby, co jsem si pořídila Stress Control, zamilovala jsem si ji, protože opravdu pomáhá proti pocení.

    Beauty Products | SALOOS

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé taky by se mi líbilo je vyhrát, protože s nimi zkušenost nemám :)

    OdpovědětVymazat
  12. Rexona bola asi môj prvý deodorant vôbec a neviem prečo sa mi po nejakej dobe odcudzil. Niekde som asi čítala o prebytku chemikálii a aj tak voňal tak som sa ho vzdala. Každopádne, som jej po prečítaní tohto článku prišla opäť na chuť a už sa neviem dočkať kúpy, heh. Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  13. Od Rexony mam zkusenost s tuhym antiperspirantem, ktery je vazne paradni a skvrny na obleceni nedela :)

    OdpovědětVymazat
  14. Od Rexony mam zkusenost s tuhym antiperspirantem, ktery je vazne paradni a skvrny na obleceni nedela :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!

PRAVIDELNÍ ČTENÁŘI

NAPIŠ MI

Název

E-mail *

Vzkaz *

FACEBOOK

Subscribe