SHRNUTÍ POSLEDNÍCH DNŮ

úterý, února 02, 2016

Krásný den, čtenářky!

Mám hroznou radost, že se mi konečně vrátila chuť k psaní! Poslední dva týdny jsem se k tomu dokopat nedokázala, takže jsem si dala raději kratší pauzu. Všechny víme, že nutit se do psaní článků je hloupost. Já byla tak líná, že jsem se celé dny po škole pouze válela v posteli a koukala na videa na youtube, případně četla fóra na vinted, koukala na televizi nebo sledovala nové díly oblíbeného seriálu Pretty Little Liars. Tohle válení však mělo i svou výhodu, protože jsem objevila hromadu skvělých zahraničních youtuberek! Ještě nedávno jsem z anglicky mluvících youtuberek sledovala minimum, protože jsem jim moc nerozuměla, takže to pro mě bylo nezáživný. Odebírala jsem pouze ty nejznámější jako je Bethany Mota, Carli Bybel či Zoella. Avšak v mém líném období jsem naopak sjížděla jednu za druhou a dokázala jsem skoro celý den strávit nad anglickými videi. Musím říct, že jsem jim přišla konečně na chuť a koukám na ně moc ráda. Třeba mi to pomůže i s mojí angličtinou, což by bylo skvělý! Napadlo mě, že bych o svých nových objevech udělala článek - doporučila bych vám ty nejlepší z nich, co myslíte?

Aby to nevypadalo, že jsem celé ty dny opustila postel pouze ve chvílích, kdy jsem potřebovala jídlo nebo si dojít na záchod, musím vám říct i to, že jsem začala cvičit (+ se snažím jíst zdravěji). Už jsem to zkoušela několikrát, ale pokaždé to vydrželo maximálně týden, haha. Teď jsem se do toho však zažrala víc než jindy, takže věřím, že budou vidět nějaké ty výsledky. Už se nemůžu dočkat, až bude teplo, protože mám v plánu začít běhat. Běh miluji, ale nikdy jsem se k tomu nedokopala - klasika, že jo. Na toto téma už budu mlčet, protože na to připravuji speciální článek. 


A co vysvědčení? Jste spokojené? Já jsem naprosto nadšená, protože mám po několika letech vyznamenání, juhuhuu! Nevěřila jsem, že se toho ještě někdy dočkám. Nová škola zkrátka změnila úplně všechno - k lepšímu samozřejmě! Teď si užívám jarní prázdniny a spoustu volného času, který chci využit hlavně k věnování blogu, protože potřebuji všechno dohnat. V hlavě mám stále hromadu nápadů, takže naštěstí mám alespoň co psát.

Mějte se krásně!


12 KOMENTÁŘŮ

  1. Nutit se do něčeho je přesně jak řikáš-blbost :) Taky furt jen ležím zažraná buď u YT nebo u PLL, ten článek na zahraniční blogerky je super nápad! S vysvědčením jsem také spokojená,žádná trojka :) Tak to je super :)Užívej si prázdniny!

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tak to jsme na tom úplně stejně. :) Jo, tak já ten článek začnu připravovat. :) K vysvědčení gratuluju! A děkuju!

      Vymazat
  2. Super článek!:) Souhlasím, psát se má, jen když máš chuť.
    http://hoomcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně jsem se těšila na nový článek od tebe :) Chápu, že nemáš čas. A vysvědčení? Žádná trojka, takže jsem nadmíru spokojená :D
    La vie est belle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám velkou radost! A k vysvědčení gratulujuu! :)

      Vymazat
  4. Souhlasím s tebou, taky jsme teď měla takovou menší pauzu a o to víc do blogování mám teď chuť :) Gratuluju k vyznamenání :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Máš úplnú pravdu v tom, že sa človek nemá do písania nútiť...však na čo by vydal článok len aby bolo, ak nebude mať ani hlavu, ani pätu. Každopádne verím, že si si oddýchla a čoskoro nás ohúriš ďalšími kvalitnými článkami :) Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  6. Nice Post!
    http://arganlifeherbalshampoo.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný článek :) určitě udělej článek o zahraničních youtuberkách, ráda se nechám inspirovat :) a co se týče vysvědčení, tak mně pro změnu letos uteklo vyznamenání o jednu dvoujku :D

    OdpovědětVymazat
  8. krásně napsaný :))) i fotka ! great post :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!

PRAVIDELNÍ ČTENÁŘI

NAPIŠ MI

Název

E-mail *

Vzkaz *

FACEBOOK

Subscribe